Du kan nå bli manager for Badebyen FK!

Har du en Pep i deg eller er du kanskje mer Benitez typen? Uansett hvilken spillestil du liker og formasjon du kjører så har du nå muligheten til å bli manager for en dag!

Vi trekker ut en person, som ikke inngår i spillegruppen, men som er registrert medlem til en drømmedag som manager – no strings attached!

Det eneste du trenger å gjøre er å bli medlem i Badebyen FK. Vinner du får du styre hele dagen fra innsjekking på spillerhotell, laguttak, bytter og forhåpentligvis et seiersintervju i Amta.

Ønsker du ikke å bli manager for en dag er det også greit, men meld deg inn som medlem uansett og støtt opp om Badebyen FK (Bredde, Fellesskap, Kultur).

PS. I morgen 4. mars avholder Badebyen FK kakelotteri på Drøbak City. Ta med sjekkheftet og kjøp både lodd og medlemskap i ett!