Uber-sjåfør til Badebyen!

Det nærmer seg med stornskritt seriestart i 7.divisjon og Badebyens rekruttenringsavdeling jobber til stadig beinhardt for å få på plass en tropp som kan kjempe i toppen i 2017.

Nyeste rekrutt er ingen annen en Drøbaks mest suspekte Uber-sjåfør, Mohamed Abdirashid. Utover å være kjent for å få passasjerer sånn omtrentlig til ønsket destinasjon jobber også den langbente afrikaneren som ‘body double’ for vesentlig mer annerkjente mr. T. Forhandlingene var ikke nevneverdig kompliserte, og sentralt for klubben var også det faktum at nevnte Abdirashid verken krevde spilletid og draktnummer. Heller var «Mo» mer enn henrykt når klubbens advokater sa seg villig til å jobbe for å skaffe mannen permanent oppholdstilatelse, samt et forerkort fra ebay for å sikre arbeidsforholdene. Så da er det bare å glede seg til nye kamper med Mo på laget, i tillegg til «gode» transportmuligheter for klubbens medlemmer.

5 thoughts on “Uber-sjåfør til Badebyen!