Signerte med Joma og «Sporten»

Joma signerer for Badebyen FK

Det er en ære og kunne kunngjøre at Badebyen FK har sginert en utstyrsavtale med Joma for de kommende sesongene.

Joma er definitivt en stor aktør på markedet med storklubber som Swansea, Villareal, Sampdoria og Toulouse i sin portfølje. At en utstyrsleverandør av en slik størrelse har ønsket og knytte til seg BadebyenFK er intet annet en utrolig gøy for klubben, som gleder seg til de kommende årene med sammarbeid.

Med på avtalen er også lokale Sport1 på Drøbak City, og  det er uten tvil fantastisk morsomt for Badebyen FK og kunne benytte seg av folkekjære, lokale «Sporten» . Sport1 kommer til og kunne selge produkter fra Joma, blant annet klubbens utstyrskolleksjon, til gode priser for klubbens medlememer.