Badebyen Drøbak FK klubbshop hos Sporten Drøbak

Da er det utrolig morsomt å kunne annonsere at Badebyens klubbkolleksjon er å finne hos samarbeidspartner «Sporten Drøbak» på Amfi Drøbak City.

Badebyen FK har hatt en eventyrlig start i 2017. Lagets hjemmekamper på Seiersten stadion denne våren har trukket stabilt over 50 tilskuere, og man har til og med satt en foreløpig tilskuerrekord med rett i overkant av 100 mennesker på tribunen. Det er utrolig morsomt for klubben at interessen har vært såpass stor, og man kan til og med vise til en lojal gruppe fans har pakket bilen med campingstoler og godt humør og fulgt laget på deres bortekamper.

Følgelig ønsker Badebyen FK og gi noe tilbake til fansen, og sammen med lokale «Sporten», har vi nå gjort det mulig for alle som ønsker å skaffe seg klubbens Joma-produkter å kjøpe dette lokalt i butikk. Gjør som Adrian og Aleksander(bildet) og kjøp lagets hjemmetrøye til en meget rimelig penge. Eller gå for Badebyens FKs meget behagelige klubbgenser, som her er vist av Sportens fotballekspert og Badebyen-supporter Jørgen Knudsen. Knudsen kunne også meddele at man allerede har begynt motatt forhåndsbestillinger på både hjemmetrøyen og klubbgenseren. Andre produkter som treningstskjorte, shorts og bukse er også tilgjengelig.

Så stikk innom Sporten og forhåndsbestill det du måtte ønske, og vær dermed en av de første i Drøbak til å ikle deg klubbens flotte farger.

Kjøper du hjemmetrøye eller klubbgenser i Juli gir vi i Badebyen deg også 50% avslag på medlemskap i klubben!
Er du allerede medlem i Badebyen FK får du 20% i klubbrabatt på alle klubbens produkter hos Sporten.

Ikke medlem? meld deg inn her: http://www.badebyenfk.no/om-klubben/bli-medlem/
E
ller kjøp medlemskap i laget Vipps-butikk «Badebyen Drøbak Fotballklubb» #90818.

One thought on “Badebyen Drøbak FK klubbshop hos Sporten Drøbak