Rostad vender hjem!

Før høstsesongen sparket i gang i 2017 forsvant unge lovende Thomas Rostad til BI Atlethics etter lovnader om å få lønn utbetalt i Champagne og gratis inngang til Lawo i Oslo.

Tilværelsen hos Champis-kameratene skulle fort vise seg å være en helt annen enn hva brosjyren lovte. Raskt etter overgangen ble det fort klart for Rostad at prisene på klubbens obligatoriske spesialproduserte hårgele, og ukentlige pre-match-grooming hos Jan Thomas skulle koste mer enn hva nytelsen av det gode liv med Champagne og svette dansegulv kunne gi. Rostad som er vokst opp på Ringes på plastflaske og tyggetobakk innså fort at overgangen hadde vært en horribel feilvurdering og når det viste seg at BFK var på jakt etter ny 6.keeper kunne ikke unggutten sette navnetrekket på papiret fort nok. Rostad sa seg selvsagt villig til å gå ned i lønn, og strakt signeringsbonusen på en lunka Ringnes i en ikke-navngitt solvegg var overgangen kun en formalitet.

Klar for å få håret tilbake på brystet i Badebyen Drøbak

Rostad sier selv følgende om overgangen: » Det er godt å være tilbake, jeg har lagt ut RalphLauren-skjortene for salg og ser frem til å endelig la håret på kassa gro igjen. Nå gleder jeg meg til å kjempe om plassen med blant annet Stein-Viggo Grenersen, et stort idol jeg hadde plakater av på gutterommet»

3 thoughts on “Rostad vender hjem!