Slå av en prat med oss i BFK!

Badebyen Drøbak FK har som ambisjon om å være en velkjent klubb med stor forankring og tilknytning til lokalmiljøet i Drøbak. Følgelig er det helt naturlig for oss å stå på stand på Amfi Drøbak City lørdag 14. Mars fra 10-18:00. Her ønsker vi publikum og andre som er nysgjerrig på hvem vi er og hva vi driver med til en god prat og kaker.

Eller som vi skriver på vårt Facebook-arrangement:

» Lørdag 14. Mars får du en herlig mulighet til å slå av en prat med oss i Badebyen Drøbak FK, da vi står på stand hele dagen på Drøbak City.
Har du alltid lurt på hvordan Staysman ruller ut den ene låta etter den andre? Hva Emil Steinmo spiser til frokost, hvilken sol-olje Richard Falk Larsen bruker? Hvilke produkter bruker førstekeeper Grenersen i skjegget? eller hva Tora Skaug har som fast bestilling på McDonalds?
Eller drømmer du kanskje om prøvespill for klubben? Stikk innom da vel – så lover vi svar og generelt god stemning så vel som kakebakst et konditori verdig! – Vi sees 🙂