Årsmøte BFK 2021 – påmelding og sakspapirer

Styret innkaller herved til årsmøte i Badebyen Drøbak FK.

Årsmøtet avholdes torsdag 25. Februar klokken 19:00. I tråd med dagens situasjon med Covid vil årsmøtet i gjennomføres digitalt på Zoom.

For å være i tråd med idretts lover for digitale årsmøter må deltakere melde seg på i forkant. Så det er bare å gjøre dette med en gang.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 11. februar til badebyenfk@gmail.com.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig på nettsiden senest én uke før årsmøtet (publisert nederst på siden).

For å ha stemmerett må medlemskontingent for 2020 være betalt (og fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes (2021).

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan man kontakte styretmedlemmer direkte eller henvende seg på epost badebyenfk@gmail.com

Mvh Styret: Martin Moen, Cato Lian, Patrik Johannesson, Tora Skaug, Haakon Storemark, Sofie Arder, Steven Tilley og Kristoffer Voss Sanner.

Sakspapirer