Godt samarbeid. Helt enkelt.

Avella har vært en viktig Partner for klubben helt siden 2017, og er dermed en av klubbens mest lojale samarbeidspartnere. Derfor er det med stor stolthet vi i Badebyen FK kan si at vi forlenger vårt samarbeid med Avella AS.

Avella AS er et norsk rådgivings- og konsulentselskap som leverer spisskompetansetjenester og skreddersydde løsninger innen integrasjon og arkitektur. I likhet med Badebyen FK har Avella drevet godt de siste årene og følgelig fått en sterk vekst som selskap.

I Avella finner man ikke bare en faglig kompetanse som gjøre firmaet unikt innen sitt felt, men også et inkluderende og positivt miljø som ivaretar både ansatte og kunder.

For Badebyen Drøbak Fotballklubb er det utrolig gøy å samarbeide med et selskap som ikke bare er utrolig sterke på sitt felt, men som også har verdier vi som klubb kan identifisere oss med.

Samarbeidet mellom Badebyen og Avella har siden 2017 har vært utelukkende positivt. Derfor var det en selvfølge fra klubbens side at avtalen skulle fornyes. Da det viste seg at det samme gjaldt fra Avellas side, var det kollektivt særdeles god stemning, da kontrakten ble signert og man kunne overrekke Avellas, John Arne Lyngstad et innrammet eksemplar av klubbens ikoniske farger (bildet øverst).

Det hører ellers med til historien at Badebyens angrepsveteraner og fryktede duo Cato Lian og Ove Hagen har Avella som sin arbeidsplass. Følgelig skal det sportslige aspektet ha vært en del av forhandlingene. Fra Avella og kontorsjef, Nina Kroghrud sin side skal det ha vært viktig å sikre at klubbens sportslige ledelse kunne garantere nok spilletid for den nevnte duoen (Lian og Hagen). Dette fordi man tror bedriften vil være tjent med lettbente veteraner på kontoret.

Vi i Badebyen gleder oss til fortsettelsen med Avella på lag.

Godt samarbeid. Helt enkelt.