Forlenger ikonisk samarbeid!

Badebyen Fotballklubb er henrykt over å kunngjøre at klubben har forlenget sitt ikoniske samarbeid med generalsponsor Zisson AS.

Både CFO i Zisson, Ranjay Roy (bildet) og styreleder i Badebyen Drøbak, Martin Moen var begge strålende fornøyd da avtalen ble signert i Zissons flotte lokaler i hovedstaden.

Noen samarbeid er så suksessrike og ikoniske at man knapt kan tenke på den ene parten uten den andre. Carlsberg prydet draktene til Liverpool fra 1992 til 2010, og var synonyme med klubbens suksess i perioden. Det samme må sies om Phillips plass på PSV Eindhovens drakter mellom 1982 og 2016. Eller Manchester United og Sharp og Inter Milan og Pirelli.

I samme åndedrag må man også kunne nevnte Zisson og Badebyen Fotballklubb. Siden 2013 har Zisson prydet Badebyens nå velkjente lilla drakter, og er dermed klubbens mest lojale, og som generalsponsor, viktigste samarbeidspartner.

Zisson er som kjent et telekommunikasjonsselskap som i likhet med Badebyen har hatt stor suksess det siste tiåret. Siden selskapet endret kurs tilbake i 2012 har man hatt en stabil vekst som kort tid tilbake sikret en «gullavtale» med giganten, Telenor.

I en tid hvor stadig mer kommunikasjon skjer over nett og stadig større krav settes til kundeservice, leverer Zisson effektive kommunikasjonsløsninger. Skybaserte kommunikasjonsløsninger som baserer seg på toppmoderne teknologi og AI, en særdeles viktig aktør på markedet.

Daglig Leder OG Kaptein

Kaptein Jensen – iført sin ikoniske drakt nummer 10

Daglig leder i Zisson, André Jensen er ikke bare leder i suksessfirmaet Zisson. Jensen har også siden 2012 vært en viktig del av Badebyen Fotballklubb, og ikke minst etter at han i 2013 overtok kapteinsbindet på heltid. Hvorvidt sponsoratet var avgjørende for at Jensen i snart ti år har båret drakt nummer 10 og klubbens kapteinsbind ønsker ingen av partene kommentere, men at kapteinen gjennom snart ti år, som i 2016 løftet liga og cup trofeene har vært en av klubbens beste spillere gjennom tidene skal det være liten tvil om.

Jensens rolle i klubben skulle også bli en viktig del av forhandlingene da samarbeidet mellom Zisson og klubben skulle forlenges. Selv om Jensen stadig nærmer seg hva de fleste vil regne som «oldboys-alder», var det helt sentralt for avtalen og fra Zissons side at Jensen får kamper på banen. Dette fordi man ser det gunstig at Jensen til stadighet er lett på foten, da kontorene ligger i 8 etasje og ikke minst at han får en arena for utløp av frustrasjon.

Badebyen ser følgelig frem til nok en periode med Zisson som generalsponsor (og kaptein Jensen på banen).