Forlenger suksessoppskrift!

Idrett og lokale serveringssteder har i lange tider gått «hånd i hanske». Ikoniske samarbeid som får fotballelskere til å trekke på smilebåndet er blant annet Newcastle Uniteds deilige samarbeid med Newcastle brown ale, hvor minnene går tilbake til en svunnen tid hvor Kevin Keegans «entertainers» kjempet om de gjeve titlene i England og Europa.

Badebyen Drøbak FK, kjent for sin underholdningsverdi skal selvsagt ikke være noe dårligere enn sin britiske ekvivalent. Helt siden 2019 har klubben hatt et fantastisk samarbeid med lokale Handelshuset, og Shahab Afshar. Et samarbeid begge parter er henrykt over å forlenge for 3 nye år.

At man er avhengig av næring for å prestere på et godt nivå er ingen hemmelighet for de som driver med idrett. At Handelshuset ønsker å legge forholdene til rette for nettopp dette er intet annet en fantastisk for klubbens spillere og omfattende fanbase.

Handelshuset og Badebyen – representeres godt på Seiersten Stadion

Handelshuset, med byens beste pizza og en rekke gode forfriskninger med sin idylliske beliggenhet i hjertet av Drøbak er et av byens store trekkplastre, og når man kombinerer dette med fotballspillere av suspekt kvalitet, er det ingen tvil om at man oppnår en vakker symbiose.

Etter mange harde kamper på Seiersten Stadion, er det ingen tvil om at Badebyens spillere nyter godt av restitusjon på Handelshuset. Ikke bare sikrer man kalorioverskudd og nødvendig væskeinntak etter en tøff fotballkamp, men man får også muligheten til å jobbe med brunfargen gjennom sommerhalvåret på den fantastiske uteserveringen.

For en klubb med sosialt samhold i sentrum for aktiviteten, er det ingen tvil om at tilhørigheten til Handelshuset er en viktig brikke for tilbudet i klubben. Badebyen ser frem til nye år med Handelshuset der man jobber sammen for å formidle det fantastiske sosiale miljøet i Badebyen Drøbak.

Så da er det bare å se frem til nye år der du kan kombinere herlig servering fra Shahab i sommersola med auografer fra Badebyens spillere, kappspising med Mathias Berge og ikke minst en brunkremskonsultasjon med Richard Falk Larsen på Handelshuset!

Badebyen FK – Stolt samarbeidspartner med Handelshuset (draktsponsor)