Badebyen her er vi! (med klubblåt)

At Badebyen Drøbak FK driver med mye rart utenfor banen for å kompensere for variable fotballprestasjoner er jo selvsagt ikke noe nytt. Alt fra digitale fotballkort, lineup-videoer, kampreferater osv.

MEN, der noen kanskje trodde at man hadde nådd en slags «tak», trekker vi «Badebyen her er vi» opp av hatten.

En klubblåt enhver toppklubb med internasjonale aspirasjoner verdig, signert av vår egen playmaker og trubadur, Mathias Berge. Berge har skrevet en låt fra aller øverste hylle, som trekker dere gjennom klubbens historie på 4 minutter, og setter alle lyttere i et fabelaktig humør med sine fengende toner og fantastisek referanser.

Om du bare skal høre en låt i år, er dette anbefalingen fra samtlige musikkautoriteter.

Takk også til Martin Joseph McCarthy for profesjonell produksjon som satt prikken over i’en for dette ferdige produktet,

Så da er det bare å hive seg over Spotify og kjøre låta på repeat, så gleder vi oss til allsang på et fullsatt Seiersten når 2023 sparkes igang!

SPOTIFY