Retail Support er klubbens nye Generalsponsor

Det er med den største ære Badebyen Drøbak FK kan kunngjøre at vi har underskrevet en samarbeidsavtale med Retail Support som ny Generalsponsor for klubben.
Retail Support er et er en lokal bedrift med base på Fagerstrand, men er også landets raskest voksende retail-selskap. Tross den lokale lokasjonen har den fenomenale veksten siden oppstarten i 2018 gjort at selskapet i dag opererer med en kundemasse bestående av både store norske og utenlandske merkevarer. Deriblant velkente aktører som XXL, Bauhaus og Jernia.

Retail Support leverer en rekke tjenester og er en totalleverandør på Retail, som bindeleddet mellom kunde, kjede og butikk, med sine kunder og detaljene i fokus. Tjenestene bedriften spesialiserer seg på omfavner hele spekteret av kundenes behov med, Merchandising, Konsulent/rådgivning/produktopplæring for kunder, Salgstjenester kampanjer, iverksette kampanjer, Ombygginger, Shop fitting, Demo/event (sammen med Retail Event), Konseptutvikling og Repairs in house and on sight (Retail Repair/Retail Support).

Med andre ord et totalpakke fra øverste hylle!

BILDE: Morten Berner, CEO Retail Support og «Årets Superveteran 2022» i Badebyen Drøbak FK

CEO i Retail Support, Morten Berner har selvsagt vært sentral for å få i land denne avtalen. Utenom å være ansvarlig for en av landets raskest voksende bedrifter er også Morten en stor ressurs for Badebyen Drøbak FK på fotballbanen. Med sitt positive vesen, humør, gode holdninger og innstilling på banen er det få høyrebacker i Østfold fotballkrets som kan matche Morten i en susende duell på en regntung gressmatte, tross at han må kunne omtales som en veteran i fotballsammenheng.
Berners fotballferdigheter skal på ingen måter skyves under en stol, noe som kom tydelig frem da han på klubbens bankett i 2022 mottok den prestisjetunge prisen «årets superveteran».

Med sine verdier «Kvalitet – Effektivitet – Fleksibilitet», mener vi i Badebyen Drøbak FK at Retail Support vil være en fantastisk samarbeidspartner i årene som kommer, og som vi gleder oss til å samarbeide med på alle våre arenaer, da også med CEO Morten Berner på fotballbanen!

Se video under om Retail Support, eller besøk deres nettsider: https://rs-norway.com/