Badebyen Fotballklubb – Drøbaks stolthet

Velkommen til Badebyen Drøbak FK sin hjemmeside. Vi tenker bredde, folkehelse og kultur og ønsker å fremstå som en positiv og attraktiv samarbeidspartner for næring og handel i Drøbak og Folloregionen.

Fotball er verdens deiligste sport og alle bør få oppleve gleden det er å spille på et lag og føle samhold. Glede og samhold er essensen i Badebyen FK og vi vil jobbe hardt for at alle skal kunne delta og ta del i dette. Les mer om våre verdier og visjoner for klubben.

Støtte Badebyen

Det er flere måter å støtte klubben på og alle monner drar.

Bli medlem

Vi tilbyr medlemskap av typen «støttemedlem» og dette er en enkel måte å gi penger på samtidig som det gir klubben en større medlemsmasse. Registrer deg som medlem i dag!

Sponsor

Badebyen FK ønsker å knytte til seg sponsorer i Drøbak og Folloregionen. Vi er overbevist om at din merkevare styrkes gjennom å assosieres med våre verdier. For å senke terskelen får å kunne bidra har vi satt sammen sponsorpakker som bør passe alle.

Grasrotandelen

Du kan også støtte klubben gjennom å gi din Grasrotandel til «Badebyen Drøbak FK». 5% av innsatsen du spiller for vil da gå til klubben og øke tilbudet til bredden.

Gå til Norsk Tipping sine sider og registrer Badebyen FK som mottaker av din Grasrotandel.