99. Andreas Kjærnes

Der den elskede tegneseriefiguren, Obelix falt i trollmannens gryte med styrkedrikk som barn, kan en bare spekulere i hva Andreas Kjærnes inntok i tidlig alder.

Om det var anabole steroider eller spinat, er ikke godt å vite, selv om Kjærnes noen år tilbake tilbrakte vesentlig tid ved den russiske grensen i nord. Uansett inntaket ble resultatet det samme. En kraftpakke av en midtstopper på 100 kilo i ren muskelmasse. Dette til stor frustrasjon for angrepsspillere uten selvinnsikt som mot anbefalinger fra helsemyndighetene velger å oppsøke skulderdueller mot Badebyens nummer 99.

Etter oppholdet i Nord-Norge valgte Kjærnes å returnere hjem til Østlandet. I en periode forsøkte Kjærnes seg innen bikinifitness, men som følge av eksem ved bruk av selvbruningskrem måtte dessverre speedoen legges på hylla.

Følgelig ventet en retur til fotballen, men etter at forholdet til moderklubben, Vansjø/Svinndal skal ha blitt særdeles betent etter en kontroversiell overgang til Moss FK i ungdommen valgte Kjærnes å prøve lykken i Badebyen Drøbak i 2017.

Fritiden bruker Badebyens Adebayo Akinfenwa som tjenestemann i Oslos gater. En arena der mannen med forkjærlighet for batong får holdt fysikken og fotarbeidet ved like, og er følgelig en av klubbens best trente spillere.

Statistikk

KAMPER